طی سخنانی مطرح شد؛

 مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان: سربازی فرصت خودسازی برای آینده است 

سرهنگ رضایی با اشاره به دوران سربازی برای کسب فضایل انسانی، گفت: سربازی فرصت خودسازی برای آینده است.
کد خبر: ۶۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 24January 2024

 سربازی فرصت خودسازی برای آینده است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان امروز (چهارشنبه) در جمع کارکنان وظیفه این اداره کل، اظهار داشت: «سربازی» در حقیقت پاسداری و حراست از مرزهای جغرافیایی، دینی و فرهنگی جامعه است. برهمین اساس شخصیت بزرگی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وصیت می‌کند که او بر سنگ مزارش تنها عنوان «سرباز» درج شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: بسیاری از سربازان و نیروهای نظامی دیگر در سال‌های انقلاب همراه انقلاب شدند و گزارش‌های متعددی از تمرد سربازان و نیروهای نظامی در برابر دستورات غیر انسانی رژیم پهلوی در تاریخ درج شده است.

رضایی با اشاره به برنامه‌های دشمن در فضای مجازی، افزود: امروز بخش‌هایی از فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه به دنبال جداکردن جوانان از این ظرفیت‌های انسانی است 

حجت‌الاسلام والمسلمین «جواد رادمهر» مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه جوانی از منظر آیات و روایات، اظهار داشت: «جوانمردی» همانند «مردانگی» در فرهنگ دینی دارای ارزش است. الگوی جوانمردی برای جوان امروز حضرت علی اکبر (ع) است که ولایت‌مداری، جهاد تبیین، نهراسیدن از دشمن، مقاومت، شجاعت و سربازی برای اسلام را با نثار خون خود در تاریخ ترسیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار